Sunday, February 27, 2011

aku yang kasihan

setiap orang dalam dunia ini dilahirkan berbeza. berbeza dari segi fizikal dan juga mental. minat dan kecenderungan seseorang juga berbeza.

ade orang suke mendengar music.
ade orang suke menangkap gambar,
ade orang suke mengumpul kasut,
ade orang suke shopping,

tapi aku? music? tak.. fotografi? tak..
aku tak punya hobi yang betul2. yang boleh buat aku terleka, terpesona...
apa yang aku minat?
aku sendiri belum tahu. masih lagi aku mencari..
???

aku cemburu dengan mereka2 yang punya hobi...
yang boleh buat mereka ketawa berdekah2...
yang boleh buat mereka tersenyum lebar...
yang boleh buat mereka terloncat2...



6 comments:

  1. aku tau hobi kau.
    hobi kau buatkan variant math aku.

    ReplyDelete
  2. fahti :aku memang pembantu peribadi kau
    fyna : saya tidak

    ReplyDelete
  3. oi eja nama aku btul btul la.
    apsal ko ponteng kls hari nih?

    ReplyDelete
  4. tak patut tak patut.
    patutnya ko kene sibuk buatkan variant math aku.

    ReplyDelete