Thursday, December 31, 2009

ice skating



masih aku ingat time kecik2.. mak aku bawak aku pergi the mines. mase tu ade lagi ice skating nyer tempat. aku teringin sangat nak maen.. tapi mak aku x kasi. pastu dye bawak aku maen remote kontrol je.. x chalenging langsung.. mungkin aku kecik lagi kot mase tu.. one day before aku fly pon, aku teringin nak maen ice skating. bespren aku fatin ajak aku maen kat sunway piramid. still dye tak bagi.. mak aku memang macam tu. risau lebih..

pagi tu aku bangun terkejut dengar lagu david guetta ft akon- sexy bitch... rupe2nye tina..

tina: mim, da siap lom? da pukul 12 da ni..
aku: da2, da lame da.. sume da siap.. dtg r cpat..
*letak phone n sambung tido*

tina, liza n ticq sampai rumah n bising2.. barulah aku terhegeh-hegeh bangun.. melihatkan keadaan semua dah siap bersedia nak berice skating di park pobedi, aku tanpa segan silu, terus menyarung jeans n jacket. xpayah mandi sebab semalam aku dah mandi. tu tips untuk kulit yang cerah dan licin.. lol.. kitorang pon menapak ke park pobedi. kejap je. naek metro dalam 20 minit da sampai.. sampai nye kami di sane, semua masuk tunjuk skill yang ade. kuak lentang ade, kuak rama-rama n macam2 lagi gaye yang digayekan budak2 ni.. sangat seronok. aku pon x segan menunjuk skill terpendam, penat aku training kat umah sambil tgk citer will farrel "blades of glory".. bile da gelap, kami pon balik.. kaki pon da kebas, badan da lengoh2.. sampai skang leher aku sengal.. halkum cam da xde je.. tapi sangat besh.. pasni, balik malaysia bole buat kelas tusyen ice skating.. buat mak aku di umah, gua da berjaye maen ice skating gak akhirnye...:p


1 comment: