Wednesday, December 16, 2009

Hati



hati-hati di jalan raya.
dari mata turun ke hati.
dalam hati ada cinta.
rambut sama hitam hati lain2.

semua ayat2 di atas ade persamaan. semuanye ade perkataan hati. ape yang best nye hati ni? hati ni ape? jantung ke? paru2 ke? perut ke? (sori r, aku bio x reti sangat).

kenape hati? perlu ke kite hati ni? kalau buang hati ni jadi ape? jadi bodoh ke? tak boleh jalan ke? x boleh bernafas ke?
-soal aku dalam hati. hati lagi.-

orang kate hati ni kene jage. tapi kenape? buat ape aku jage hati orang? hati aku sape jage? ade sape2 jage? aku tengok cam takde. kosong.

kenape aku kene jage hati orang? sedangkan hati aku pon xde sape jage. malas aku nak jage hati orang. aku tak bebas. tak bebas bersuare, xbebas bergerak, x bebas bernafas? aku cakap, si polan ni terase. aku buat ni, si polan tu pulak terase. biarkan saje. biar mereka rase ape yang aku rase. rase PALAT.

7 comments:

  1. eceh,pabila syamim ibarat emo.(jangan amek HATI)

    btw,idk u that well,tapi kan kawan2 ade,makbapak ade...jadi ofkos la they jage HATI u?in a way yg u xnampak.they do care about u.

    p/s jaga HATI jgn rokok,pesan kat syamil gak.opsie

    ReplyDelete
  2. relax2..
    chill syamim!
    ak sntiasa sokong ko. ;p

    ReplyDelete
  3. i believe in karma. kalau kita jaga hati orang, mesti ada jugak orang yang jaga hati kita. well at least kurang lah orang yang sakitkan hati kita. entah. yelakot. lu emo ah mat. haha

    ReplyDelete
  4. syamim, i love your blog

    ReplyDelete
  5. kalo nak org jaga hati kita, kita kena jaga hati org dulu.. :)
    insyallah, Dia taw pe yg dalam hati kita.
    bukan ke buat baik di balas baik?
    no worries.. ^_^

    ReplyDelete
  6. hati...hmmm
    disitu bmulanye niat...
    bek niat kite,bek la kite...
    jahat niat kite,jht la kite...
    jgn tnye sape jge ati kite,tp tnye diri kite,samada kite dah jge ati org ke x??....
    =P

    ReplyDelete