Thursday, December 24, 2009

bola ais..


hari ni. salji sangat lebat. nak jalan pon susah.. paras lutut gak r salji 2. berjalan buat aku penat. ini kan pulak berjalan atas salji umpama berjalan kat pantai. tolak kuat2 tapi masih tak pergi jauh. so, aku bercadang pakai baju sejuk macam orang nak pegi maen ski. warna pon menarik. lain dari lain. warna merah. aku rase kalau korang tengok kat google earth pon boleh cari aku. kelas macam biase. bosan~~... lepas habis kelas, kitorang lepas tension. singgah main pool kat club uni jap. memang aku hebat bila datang ke permainan pool nie. hebat la sangat. menang besar menentang team jahat(syah & mamu).

otw balik, salji makin menebal. semua menjadi batak dan mula membuat bebola salji. tapi aku sebagai anak MARA yang paling matang di kalangan kawan2 ku, aku wat cool je.. cume berlari2 meninggalkan tapak kaki atas salji setebal 2 kaki. nampak sangat tak matang.. takpe, lelaki memang lambat matang berbanding wanita. bukan aku cakap. mr wongyang cakap(cikgu sains form3 aku).

inilah gamba2 model2 xlepas interview topman:


tunggu tramp...

masih tunggu tramp...

khalis wat muke paling comel...

kereta ais dan team jahat(syah & mamu)

4 comments:

  1. hahhaha..selamat aku lari awal
    tadi..hahaha

    ReplyDelete
  2. haha brengset kutuk baju ak...hahah

    ReplyDelete
  3. fathi : orang kalah billiard banyak bunyi

    khalis : baju ko mmg menarik. menarik perhatian ramai

    farah : best? mmg best pon.. pass exam dulu.. lol

    ReplyDelete