Friday, December 11, 2009

adek


Ini adek aku. Name die Amir Asyraf. Die selalu buat aku bengang dan jealous. Ramai orang kate die lagi comel dari aku. Mane aku tak bengang? last 2 weeks, die baru je sunat. Tak habis2 YM aku mintak hadiah sunat. Nak untung je. Ikut sape r ni. Die tak tahu yang aku nie makin hari makin kurus, makan tak cukup.(manetaw ade orang MARA bace blog aku, kesian, kasi up elaun. Kah3) Papepon, congrats amir, lpas ni kau da bole kawen.. Tapi kau nak bagi anak orang tu makan ape? Koleksi kad2 pokemon kau? Atau mungkin cd2 PS kau? Setahu aku belum ade orang makan cd. So, belajar r rajin2, keje, then baru bole kawen. Bakal isteri kau nanti mesti cun sebab kau pon hensem macam abang kau jugak.. WTF??

7 comments:

  1. hahaha. ko ngn mujus same je keding. risau aku. tak mcm aku. lemak bertambah setiap hari.

    ReplyDelete
  2. syamim lagi keding dari aku. pembetulan

    ReplyDelete
  3. aku pon rasa mcm tu jugak mujuz... syamim lagi keding... hang kan tali gitar putus dkt perut kan??? hehehe...

    ReplyDelete
  4. bagusla amalkan iklan
    potong potong uh!

    ReplyDelete
  5. kenapa budak laki sunat mesti nak mintak hadiah ah? gila gedik dulu zaman aku sunat baby2 takde mintak papepun -__-"

    ReplyDelete
  6. sape soh sunat kecik2. sunat da beso baru leh claim adiah.. da blajo cakap.. hahahaha

    ReplyDelete